امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

gamesave manager پشتیبان گیری از سیو بازی ها با GameSave Manager 2.3

Game Save Manager برنامه مفید و بسیار کاربردی برای گرفتن پشتیبان از سیو بازی هایی که بروی سیستم شما نصب هستند. شاید تا به حال زیاد اتفاق افتاده باشد که تصمیم گرفته باشید ویندوز خود را عوض کنید ولی فراموش کنید که سیو های بازی خود را نگه دارید و یا آنها را پیدا کنید با این برنامه شما میتوانید سیو تمام بازی های خود را به صورت پشتیبان تهیه کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا بعد از پاک شدن وبازی و یا عوض شدن ویندوز مجددا از آنها استفاده نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

GameThrust اجرای بهتر بازی ها با GameThrust 1.9.6.2010

 

GameThrust 1.9.6.2010 نرم افزاری کاربردی در زمینه بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر و اینترنت و اجرای بهتر بازی ها می باشد. به کمک این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود سرعت عملکرد کامپیوتر و اینترنت خود را بهبود ببخشید و به طور محسوسی افزایش دهید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت تشخیص خطاهای موجود در سیستم عامل و ترمیم آن ها اشاره نمود. کار این نرم افزار به این صورت است که با اعمال تغییراتی به صورت مستقیم در رجیستری سیستم شما را بهینه سازی نموده و باعث افزایش سرعت عملکرد کامپیوتر شما می شود.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Microsoft%20Games%20for%20Windows سرویس آنلاین بازی های Multiplayer با Microsoft Games for Windows

 

Microsoft Games for Windows نرم افزاری جهت ارائه ی سرویس آنلاین برای بازی های Multiplayer که گیمر های PC را به شبکه LIVE متصل می کند می باشد. این نرم افزار به صورت رایگان می باشد و از قابلیت های آن می توان به کسب Achievement های آنلاین بازی ها ، Matchmaking ، چت صوتی با دوستان ، بازی کردن آنلاین به صورت همزمان بین PC و x360 البته در بازی هایی که این قابلیت را پشتیبانی کنند و … می باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 24 / 11 / 1389برچسب: Cheat Engine , Cheat Engine 5,6 ,
 

Cheat%20Engine هک کردن بازی ها با Cheat Engine 5.6

 

با استفاده از نرم افزار Cheat Engine 5.6 دیگر نیازی به هیچ ترینر و کد تقلبی برای بازی ها ندارید. با استفاده از این نرم افزار قادر به هک بازی ها و ساخت ترینرهای دلخواه خود می باشید. به طور کلی می توانید با استفاده از این نرم افزار هر عددی را در بازی تغییر دهید. برای مثال اگر سلامتی شما در بازی رقم ۵ را نشان می دهد می توانید آن را به رقم ۹۹۹ و هر عدد دیگری تبدیل کنید. البته اگر میزان سلامتی شما در بازی به صورت نمودار باشد ، این نرم افزار قادر به تغییر دادن آن نمی باشد.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات